A nyelvi modellek átalakítják a SEO jövőjét
Budapest, 2024. október 2., szerda - A mesterséges intelligencia, különösen a ChatGPT és a Google Gemini, egyre nagyobb hatással van a keresőoptimalizálásra (SEO) és a digitális marketingre.
Bliszkó Gábor, digitális marketing szakértő szerint a felhasználói szokások változása miatt a SEO háttérbe szorulhat, mivel a nyelvi modellek azonnali válaszokat kínálnak, nem pedig keresési találatokat listáznak. Bár a Google keresőhirdetései továbbra is relevánsak, a cégeknek érdemes több platformra építeniük stratégiájukat. A ChatGPT 2025-ös keresőmotorja újabb kihívást jelenthet a digitális marketing világában. Kiadó: Cube-Élmény Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.