Majka tudatos marketingstratégiája a vállalkozások példája lehet

2025. február 11., kedd 15:15
Budapest Nemzeti Közleménytár

Budapest, 2025. február 11., kedd - Egy friss felmérés szerint a vállalkozások jelentős részét érinti az ügyfélhiány, amelynek fő okai a visszautasítástól való félelem, a digitális marketing hiánya és a nem megfelelő ügyfélszerzési stratégia.

Kasza Tamás lezárási specialista szerint a hosszú távú siker titka a hitelesség, az innováció és az erős piaci jelenlét. Példaként Majkát említi, aki tudatos márkaépítésével, időzített marketinglépéseivel és provokatív tartalmaival fenntartja a figyelmet. "Majka egy marketinges" - fogalmazott Kasza, kiemelve, hogy a siker nem szerencse kérdése, hanem tudatos stratégia eredménye. Kiadó: Cube-Élmény Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.