Nemzetközi marketingversenyt nyert a borsodi csapat

2025. május 12., hétfő 9:35
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye Nemzeti Közleménytár

Budapest, 2025. május 12., hétfő - Nemzetközi marketingversenyt nyert meg Kriston Gábor és csapata: az amerikai Alex Hormozi által szervezett Skool Games kihíváson 30 nap alatt 100 millió forintnyi szoftver-előfizetést értékesítettek.

A siker kulcsa egy saját fejlesztésű, AI-alapú szoftver volt, amely hatékonyan elemzi az értékesítési tölcséreket. "Az AI nem helyettesíti, hanem megsokszorozza a szakmai értéket" – hangsúlyozta Kriston Gábor. A borsodszentgyörgyi családi vállalkozás néhány év alatt vált globálisan is elismert szereplővé az online marketing világában, miközben továbbra is helyben működik, és új technológiákkal segíti partnereit a piaci kitűnésben. Kiadó: Cube-Élmény Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.