Reklámnézéssel támogatták a civileket

2025. május 12., hétfő 9:39
Budapest Nemzeti Közleménytár

Budapest, 2025. május 12., hétfő - Újabb sikeres kampányt zárt a Sharity digitális adományozási platform, amely reklámnézés révén juttat támogatást civil szervezeteknek.

A JYSK-kel és az Equansszal közös akció során több mint egymillió forintot osztottak szét helyi kezdeményezések között. A Magyar Marketing Szövetség az innovatív modell nyomán hozta létre az Impact Tagozatot, melyet Bársony Farkas, a Sharity elnök-vezérigazgatója vezet. "A támogatás odaítélésének lehetősége a fogyasztók és ügyfelek kezébe került" – emelte ki Bujdosó Arnold társalapító. A rendszer átláthatóbbá és hatékonyabbá teszi a vállalati adományozást, helyi társadalmi hatást is elérve. Kiadó: Cube-Élmény Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.