A mesterséges intelligencia a marketing új motorja
Budapest, 2025. május 13., kedd - A mesterséges intelligencia és a személyre szabás lett a hatékony marketing kulcsa – hívja fel a figyelmet Magdó Emil kommunikációs stratéga.
A Grafcom alapítója szerint a korábbi bevált módszerek mára hatásukat vesztették, a figyelmet csak célzott, egyénre szabott üzenetekkel lehet megragadni. Az AI segítségével a cégek pontosabban ismerhetik meg vásárlóikat, és proaktívan reagálhatnak igényeikre. Magdó szerint az emberi kreativitást az AI nem helyettesíti, de jól alkalmazva óriási versenyelőnyt jelenthet – már a kkv-k számára is. Kiadó: Cube-Élmény Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.