A legnagyobb hazai webshopok karbonlábnyomát mérte mag a magyar startup
Budapest, 2025. augusztus 6., szerda - Első helyen a Pepita áll, míg az utolsón az IKEA
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane digitális karbonlányom-méréssel és csökkentéssel foglalkozó magyar startup. Olyan szereplők is szerepeltek a listán, mint a Libri, BestBite, Telekom, Media Markt és a Kifli. A kutatás során egy vásárlás fő útvonalait járták végig: a főoldalról a terméklistára, majd egy termékoldalra navigáltak, végül pedig kosárba helyezték a terméket. A kutatás során kiderült, hogy átlagosan a főoldalak karbonlábnyoma és csökkentési potenciálja a legnagyobb. A teljes lista a hello@agencenajoua.com-on érhető el. Kiadó: Belayane Najoua egyéni vállalkozó ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.