Kőszegi András: A márkaépítés nem luxus, hanem működési feltétel
Budapest, 2025. szeptember 4., csütörtök - Első alkalommal rendezik meg Magyarországon a Change The Game konferenciát, amely a márkaépítést üzleti stratégiaként értelmezi.
A szeptember 24-i esemény öt kulcsterület - gazdaság, társadalom, környezet, technológia, geopolitika - mentén vizsgálja, hogyan alkalmazkodhatnak a vállalkozások a gyorsan változó piaci környezethez. Kőszegi András márkatanácsadó szerint a márka nem luxus, hanem a működés feltétele, különösen a KKV-k számára. A konferencia előadói, köztük Almási Kitti pszichológus és Dr.-Habil. Köves Alexandra ökológiai közgazdász, interdiszciplinárisan mutatják be a márkastratégia új megközelítéseit. Kiadó: Cube-Élmény Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.