A magyar fiatalok áttérnek MI-alapú keresésre
Budapest, 2025. október 2., csütörtök - Megtörni látszik a Google keresőpiaci egyeduralma: a mesterséges intelligencia, különösen a ChatGPT előretörése új szokásokat hoz.
A Google globális részesedése 90% alá csökkent, mivel a felhasználók inkább összegzett, személyre szabott válaszokat keresnek, nem linklistákat. Szesztay Péter, a BP Digital ügyvezetője szerint az MI-alapú keresés intuitívabb és bizalmat keltőbb. Magyarországon a 24 év alattiak 17%-a már ChatGPT-t használ keresésre. A cégeknek új tartalomfejlesztési stratégiákra, úgynevezett GEO-ra kell áttérniük, hogy az MI rendszerek válaszaiban is megjelenhessenek. Kiadó: Cube-Élmény Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.