A TikTok már nem csak a fiataloké
Budapest, 2025. október 15., szerda - A rövid videók lettek a digitális marketing új hajtóereje - állítják a KALU Creative szakértői.
A TikTok és más platformok ma már nemcsak brandépítésre, hanem közvetlen bevételtermelésre is alkalmasak. A hazai TikTok-felhasználók több mint fele 28 év feletti, így a platform nem kizárólag fiatalokat ér el. A sikeres short-form videók természetesek, szórakoztatóak és edukatívak, a cégek pedig ezekkel építhetnek közösséget és generálhatnak eladásokat. "A stratégia lényege a különböző tartalomtípusok kombinációja" - mondta Katona Zsombor társalapító. A jó videó első másodpercei döntőek, a hook hatékonysága az algoritmus jutalmazását is befolyásolja. Kiadó: Cube-Élmény Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.