A magyar e-kereskedők 2025-ös logisztikai kihívásai: az idő lett az új versenytényező

2025. október 30., csütörtök 17:23
Budapest Nemzeti Közleménytár

Budapest, 2025. október 30., csütörtök - 2024-ben 15%-kal nőtt a magyar online piac, 1 945 milliárd forintos bruttó forgalmat és 114 millió rendelést generálva. A vásárlói igények közben átalakultak: ma már nem az ár, hanem a kiszállítási idő és a megbízhatóság a döntő.

"A magyar piacon a differenciálás 2025-ben a kézbesítés megbízhatóságán, előre jelezhetőségén és a szállítási időn dől el. A következő szint az, hogy a logisztikai lánc valós időben kommunikál a vásárlóval, és a kiszállítási opciók tényleg rugalmasak." - Perényi András, Webshippy tulajdonos. Bővebben: https://hellosajto.hu/?p=26522 Kiadó: Helló Sajtó Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.