Gyorsabb árkommunikációval készülnek az ünnepekre a boltok
Budapest, 2025. december 8., hétfő - 2025-ben felgyorsult a digitalizáció a hazai kiskereskedelemben, különösen a digitális polccímkék terén.
A SPAR szentendrei áruházának tavaszi újranyitása óta több vidéki üzletben is bevezették a rendszert, amely lehetővé teszi az árak központi, másodpercek alatti frissítését. Kolonics Attila, az Art Match ügyvezetője szerint a megoldás erősíti a vásárlói bizalmat és tehermentesíti a dolgozókat. A fejlesztés mára elérte a kisebb üzleteket is: több tucat patika, Príma és Coop bolt használ digitális címkéket, melyek támogatják a leltározást, termékinformációk elérését és akár az üzleten belüli navigációt is. Kiadó: Cube-Élmény Kft. ------------------------------------------------------------------- A Nemzeti Közleménytár oldalán található közlemények nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a közlemény beadója a felelős. A közlemények forrásmegjelöléssel (NKT) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Az NKT szolgáltatással kapcsolatban további információt az nkt@dunamsz.hu elektronikus levelező címen kaphat.